snow

Ännu en fin dag



Jag och Cindy var ute för en stund sedan. Allt för att få en så fin blogg som möjligt :-). Jag fick höra att hon hade vägrat gå en promenad med Pappa innan idag så jag hade tänkt göra det nu med henne.




Det tog mig ca 20 kort att ta den här bilden och ändå blev den inget bra. Men man måste misslyckas för att lyckas.


Jag sov med flätor inatt. Några för många. För när jag tog ut dem imorse stod håret åt alla håll. Jag såg ut som ett riktigt troll ;-). Så nästa gång ska jag göra större flätor :-).


Jag vet inte om det finns ett riktigt ord för detta men jag kallar det för gräsavtryck.

Sommar sommar sommar!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Annie Annie!!:) Du tar ju för underbara foto!!! Håller med dig att det är sommar sommar sommar!!:):) Pusss

2009-06-01 @ 18:48:57
Postat av: Mallan(Ballan) för jag är ju så ball!!!

Em, är det en helikopter på bilden eller en blomma!? :D

2009-06-01 @ 20:53:19
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0