snow

Baksmällan

Filmen var rolig. Inte wow wow wow men helt klart sevärd. Det var inte så många på bion. Vi och tjugo andra kanske. Det handlade om ett par som skulle gifta sig. Några dagar innan bröllopet var det dax för svensexa. Killkompisarna drar med honom till Las vegas. Där blir de drogade och minns inte någonting från deras natt i den vilda staden. Dagen efter hittar de inte brudgummen. Han är spårlöst försvunnen. Efter några dagar kommer det fram vad som hände under natten då de var drogade... Någon gifte sig med en strippa och en tiger befann sig i deras lyxsvit...!

Innan varje film börjar så är det alltid massa reklam. Den här gången visade de en trailer på filmen "The proposal". Meningen med att visa trailern är ju för att locka oss... och de lyckades med mig :-). Så den får jag väl gå och se när den kommer ut, den 3:e juli. Stackars mig som måste gå och kolla på fler filmer. Jag har det inte lätt ;-).

Ikväll har jag kollat på halva filmen "Mean Girls", som gick på fyran. Jag har sett den innan men det var länge sen. Håll dig i hatten nu, men jag ska kolla på en film till innan denna dag är slut. "Rallybrudar" går på någon av plus kanalerna. Så, 2.5 filmer på en och samma kväll, det är inte ofta det händer mig ;-).


The hangover


Mean girls



Kram, vi ses imorgon :-).

Kommentarer
Postat av: Mallan

Oj oj oj, du överträffar dig själv! =)

2009-06-16 @ 11:36:49
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0