snow

Bio

Hej!

Jag har sutti och nördat "The Sims 2" nu i några timmar. Min sim höll på att dö i en brandolycka. Men du behöver inte vara orolig, hon klarade sig och nu är hon med barn. Allt går hett till i simsvärlds.

Men om jag ska leva i det verkliga livet för en stund. Jag har haft en sån där depp dag. Fast bara en halv. För nu känns det lite bättre igen :-). En tjej som jag dansar med frågade för en stund sedan om jag vill gå på bio med henne :-). Så vi ska göra det och vi har även fått med oss Lina. Så ikväll blir det "Baksmällan". Har fått höra att det handlar om ett gäng som vaknar upp dagen efter en svensexa och minns ingenting, eller något liknande. Det blir säkert bra!

Så om en timma ska jag vara utanför biosalongen. Det är ganska fint väder. Men jag vet inte om man kan räkna det som sommarväder. Känns lite för kallt för det, 17 grader...



Kramar Dig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0