snow

Blogghumör

Hej ikväll!

Hoppas du är lika trött som jag ;-).

Har precis kollat "Sommarkrysset" och på snygga BWO-Martin. Fast jag och Malin har lika delade meningar om det! Jag och Lina tycker att han är skitsnygg eller snarare är en synonym till socker så håller Malin inte med oss. Men jag accepterar det, för smaken är som baken :-).

Det jag hade tänkt berätta från början var att deras nya låt "Right here right now" är bra! Jag hade inte hört den för två dagar sen men nu spelas den om och om på min dator (och ja, jag kallar det min dator). Ska se om jag kan fånga upp den på youtube ;-).


Så här ser jag ut idag. Ganska lik om man jämför med gårdagen. Lite förvånande va?


Här är den, en låt som jag kan tänka mig blir en riktigt sommarplåga. Gärna för min del :-).

Som rubriken lyder så känner jag mig på blogghumör ikväll. Den känslan gillar jag.

Så, sätt nu igång det här youtube-klippet och njut av fullo!

Jag kan knappt förstå men det är SOMMAR! Jag har suttit och planerat stockholmsresan en stund idag! Åå, sommaren är bäst!



Jag var hos mina grannar en liten stund innan maten. Min femåriga granne sa först att jag hade äckliga skor, sen var jag en bajsunge och sen kollade han på mig med sina små blå ögon och sa "får jag kyssa dig?".



Jag ska spela Mamma Mia skivan eftersom det var ett tag sedan jag såg den filmen. Jag har redan sagt det men säger det igen: Det är vetenskapligt bevisat att den filmen gör en glad :-).

Kommentarer
Postat av: flun

BWO SUGER!!!! och han är inte snygg! =)

2009-06-21 @ 11:02:01
Postat av: Lina

jag kollade också på sockersöt-martin på grönan:D han va riiktigt snygg, som vanligt:)

2009-06-21 @ 12:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0