snow

Bye bye Juni

Sista juni är det idag.

Det har hänt så mycket denna månad.

Speciellt psykist. Men också runt om. Först var det niornas dag med allt innebär (vad heter innebär i dåtid? ) skolavslutning och allt prat om att gå ut nian, studenter som har firats, solstolar som har används, stranden, hos Malin, jobb, prat om jobb, jobb och jobb. Ja.. men i och för sig så har jag bara jobbat i två dagar men det känns verkligen som en månad eller två...

Imorgon är en stor dag. Tre saker kan jag komma på som gör den förste juli till en stor dag för mig. Men vad avslöjar jag inte förens imorgon. Oj, jag blev lite nervös nu när jag tänker på det... Glad också och något som ska firas. Kanske kan man fira alla tre sakerna?! Men kanske bara två av dem... Imorgon är jag tillbaka här. Fast jag dyker inte upp förän på kvällen eftersom jag jobbar 8 till 16.

Ha det så fint och bada för mig, sola också men ät ingen glass för mig. Den saknar jag inte ;-).

STOR KRAM !

Ps: Johan Palm har många fans... Jag är inte en utav dem. Men såg du "Johan!! Jag är gravid"-skylten på Allsång?
Haha.. den var ju bäst!


En trött Annie som säger GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Innebär, dåtid-innebar :p tror jag...

2009-07-01 @ 10:37:41
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Lina

ja det heter innebar, men man skriver inte alltid innebar fastän man pratar om dåtid på det sättet.

2009-07-01 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0