snow

Det heter ju lillejul...

...då borde det också heta lillemidsommar!



Nu sitter jag här igen, framför datorn. Det känns lite konstigt. Jag har ibland svårt att jag lever HÄR och NU. I vissa situationer tror jag att det inte är jag som lever mitt liv. Det hörs som jag är psykiskt sjuk...



Även om jag själv inte tror det så är det faktiskt midsommarafton imorgon! Jag ska inte ha någon krans. Även om jag tycker att det hör till. Men jag orkar helt enkelt inte. Först måste man åka och köpa blommor, sen ska man plocka sånt grönt, sen måste man göra småbuketter innan man kan fästa de i kransen. Nej, sånt här hade jag tålamod till för något år sen. Men nej. Sånt får jag göra när jag blir stor :-).



Morgondagens midsommarfirande börjar med dans runt stången på en äng. Fast jag dansar bara ibland ;-). Sen fika i gräset (det måste bli fint väder), sen kommer alla hem till oss också ska alla vuxna laga mat. Jag och några vänner ska träffas här. Om jag giter så ska jag fixa till lite i lekstugan så kan vi sitta där hela natten lång :-). Vilken snäll tonåring jag är va? Inte massa supande i okända hem, hehe! Men den tiden kommer väl. Alla tider har sin charm. Heter det inte så? Kanske...kanske inte

Hoppas du mår bra :-). Pusss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0