snow

Det snurrar i min skalle

Hej!

Jag är såå trött nu. Vet inte varför. Eller jo, det har hänt mycket idag. Både fysiskt och psykiskt.

Fotboll, vi måste vinna, kämpa, mat, under tältet, regn, fast man inte får, följa med Lina, tillbaka till IP, slutade femma, trött, hem, Malin följer med, till stan, fixa avslutningspresent till Fröken, vad?, nej inte det, detta blir bra, trött, hem, uppehåll, trött, äta, trött och blogga.

Det känns som det är så mycket nu. Men ändå så lite. För snart är det slut. Heelt slut. Aldrig denna skola igen, aldrig dessa människor igen, aldrig denna miljö igen, aldrig aldrig aldrig. Allt snurrar runt i mitt huvud. Först är det skolavslutningen, sen alla hejdå:n, sen är det sommarlov. Jag vet inte hur jag känner. Känns som att jag inte riktigt har kontroll just nu. Jag som alltid vill ha det...

Men jag vet vad jag måste göra nu. Duscha, fixa med presenter och ta en paus. Vi ses imorgon. Kanske när allt är över... med skolan då.

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

vilka är de bruna? De med klack är de mörkaste. De med öppna tår har ingen klack...

2009-06-10 @ 20:10:51
Postat av: och Malin igen. Vad överraskande

jag håller med dig, det suger att kommunicera på bloggen.. kan inte du logga in på msn? eller är du på ica nu? hehe, du behöver inte svara på det om du är på ica? jag är näll ida! =)

2009-06-10 @ 20:12:49
Postat av: Annie

jag är här malin!!!

2009-06-10 @ 20:13:25
Postat av: Annie

Hahha, jag skojade bara när jag skrev de bruna. Jag tycker dem med stängd tå :) är de dem med klack?

2009-06-10 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0