snow

EN MÅNAD KVAR!!

Hej!

Jag tänka blogga imorgon om en sak. Att jag ska till Stockholm om exakt en månad. Jag kommenterade detta nyss i Malins blogg (wwwmalinmansson.blogg.se). Men så upptäckte jag att det är den 13:e idag. Jag som hela tiden trott att det var imorgon. Ja, när man har sommarlov så glömmer man vilket datum det är.

Men om en månad sitter jag på tjugonde våningen i en lägenhet med Malin och hennes syster på Södermalm i Stockholm. Det kallar jag fett :-). Bäst att samla på pengar nu så att vi kan roa oss ordentligt med shopping och mysiga besök på olika ställen! Men en dag i sänder.



Även denna bild är lånad från www.google.se. Jag vet att det är löjligt att skriva att jag lånat den från Google eftersom det är som att man säger att man har hittat informationen på Bibloteket... Men men :-). Allt kan man inte göra bra ;-).

Jag tror jag ska stänga ner här nu. Inte för att jag är särskilt trött. Har bara varit uppe i drygt 13 timmar. Men för att inte få fyrkantiga ögon... ;-).

Kram och sov gott när du än ska göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0