snow

En riktig sommarlovsdag

Hej!

Jag är riktigt trött men är riktigt glad för detta har varit en riktigt bra dag. Det känns verkligen som sommarlov. För vad hör till sommaren? Vänner, sol, strand, bränd hud, moppe, varma vindar, testa Malins kläder (hihi), hamburgare, landet, ån, vattenmelon och kladdkakebakning klocka halv elva! Ungefär exakt så har min dag sett ut om man kortfattar den.













Jag tackar för idag. Nu måste jag publicera detta inlägg för jag lovade att komma med bilder idag...!

Tack och god natt :-).

Kommentarer
Postat av: Malin

usch och fy vilken bild på mig... kan du inte ta bort den?

2009-06-23 @ 10:58:26
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin!

Gud vad fina bilder du tar!<33 Pusssss♥

2009-06-23 @ 21:19:07
Postat av: Lina

det va myysigt:)

2009-06-23 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0