snow

Fredag med tacos

Hej! Jag sitter här och äter  mig mätt på tacochips. Det är fredag och självklart blir det tacos till middag. En fredag utan tacos är ingen riktigt fredag. Egentligen skulle jag med Maja och Lina och kolla fotboll på storbildstv ikväll. Men jag är ganska säker på att det blåser odentligt och att väldigt många är fulla. För fotboll är lika med killar och killar är lika med öl. Kanske förutfattade meningar men då får det väl vara det...

Här ikväll ska jag chilla läget med mina tacochips och en dipp som jag tror hade namnet Island. Det känns bra det :-). Sen sätter jag nog igång en film som jag redan har sett en sådär tjugotre gånger :-).

Ha det finfint!

KRAM



Fick precis höra att det är 2-0 till England så den där matchen var väl ändå inget att se ;-). (SKÄMT)


Kommentarer
Postat av: Lina

funderar fortfarande om det där med "blåsten" är någon betydande faktor på riktigt.... det blåste inte överhuvudtaget heller så...

2009-06-28 @ 14:32:00
Postat av: Annie

Det blåste mycket är hemma den dagen

2009-06-28 @ 14:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0