snow

Hälsotest och spindlar

Hejsan!

I vanliga fall har jag precis vaknat. Men denna morgon var jag uppe med tuppen. Jag var och gjorde hälsotestet. Jag blev hänvisad till ett mörkt rum med en dålig lampa som blinkade. Sen skulle sköterskan kolla mina händer och fötter så att de var rena. Men när jag ligger där på britsen så ser jag en spindel på golvet som kryper mot sköterskans fötter så jag får panik och vet inte vad jag ska göra. Så jag säger lite tyst till henne att hon har en spindel på sig men hon är en gammal dam med dålig hörsel så jag börjar skrika för spindel kryper på hennes ben och hon märker inte ett skit. Sen kollade hon mig i halsen, tog en spruta och sen svarade jag på några frågor på ett papper. Hoppas det går bättre för dig Lina när du ska dit...



Ni ska inte alltid ta mig på allvar...

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

När tog du den fina bilden?:) Pusss♥

2009-06-22 @ 10:14:15
Postat av: Annie

Hej Ebbis! Tilde tog bilden igår när vi var ute och gick!

2009-06-22 @ 10:34:40
Postat av: Anonym

haha;) nej det gick bättre hon favoriserade väl mig;)

2009-06-23 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0