snow

Jag klagar inte!

Jag ligger med halva kroppen i solen på en madrass i trädgården. Jag har lite ont på axlarna så det är lika bra att skydda dem från solen. Datorn i skuggan. Det är riktigt behagligt.

Cindy ligger brevid och har fullt upp med min bölleapa som jag köpte när jag var fem. Händer, fötter och huvud är i plast och den gråter. Också är den klädd i tomtekläder, året om :-). Fast hon tröttnade nyss och nu leker hon med skalman. Han är fin han också. Jag köpte han på kolmården för 200 kr tror jag...

Radion är igång, just nu spelas Azerbajians bidrag från Eurovision, Always! Det blåser och tur är väl det. För annars hade det varit för varmt.

Sommar ÄR härligt, så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0