snow

Kladdkaksbakning

Ännu en morgon!

Jag sitter här redo att åka till skolan. Det blir en slappedag idag också :-). På lunchen ska jag och några kompisar baka kladdkakor som vi sedan ska ta med och bjuda klassen på. Eftermiddagen ska vi tillbringa på en gräsplan där vi ska fika och kanske spela brännboll (vi brukar spela brännboll när vi är på denna gräsmatta).

Ikväll kommer min kusin hit, Ebba. Du vet Kusinvitamin som är en trogen läsare av min blogg :-). Jag har bestämt att vi ska kolla på finalen av "Talang" och "Berg flyttar in". Hoppas hon gillar det. Hehe :-).

Nu sitter jag och lyssnar på piiiiiiipmusik. Jag måste lära mig den tills på måndag för det är ju då jag ska vara någon annan ;-).

Nu ska jag hämta Lina på moppen! Vi hörs efter skolan. Sista fredagen i grundskolan. Den absolut sista.


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin!!:)

Jaa det går alldeles utmärkt att vi kan titta på det!:) Vad bra att du ska titta på Talang!!:)♥ Pusssss

2009-06-05 @ 09:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0