snow

Långpromenad och "Svensson svensson"

God kväll kära läsare!

Jag har bestämt mig för att inte ligga på latsidan det här lovet (så här säger jag alla lov) och det hade ju inte varit en bra början att inte träna nånting första veckan... Men eftersom jag har ont i halsen så är det inte bra att jogga eller göra något för ansträngande. Så därför ringde jag Lina och frågade om hon ville gå ut och gå med mig :-). Så vi har varit ute på en och en halv timmes promenad! Puuhh, rikigt skönt och lagom jobbigt!

Jag hade tänkt att gå och kolla på några gamla "Svensson svensson" avsnitt nu. Det kan jag aldrig få nog av. Haha, den serien är stört skön! Men det måste vara de gamla avsnitten! Kolla in detta!





Vi ses imorgon och håll tummarna för fint väder! KRAM till Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0