snow

Midsommarfirandet!

God morgon god morgon!

Jag vaknade för knappt en timme sen. Hoppas att jag inte är så där slö i kroppen hela dagen. Jag hatar den känslan, den är så jobbigt. Midsommarfirandet var roligt :-). Vi satt, som planerat, i min lekstuga och åt mat, tog kort, spelade kort, pratade och snackade. Vi gick hem till Lina en sväng, jag skjutsade Maja på moppen. Hon har aldrig åkt moppe för, så det var roligt :-).

Vad står på dagens schema då? Jag vet inte om vi ska på en karneval i eftermiddag. Jag tror det beror på vädret. Men det är i alla fall massa människor som har klätt ut sig till olika figurer också tågar de genom gatorna. När jag var liten var jag jätterädd för alla som hade klätt ut sig. Jag tror jag grät så rädd jag var. Också stod jag alltid fem meter bakom alla människor som stod på kanterna av gatorna, haha! Så det enda jag såg var baksidorna av alla personer som kollade påt tåget...


Jag tog inte alls många bilder igår. Men om jag fråga Ebba snällt så kan jag nog få några av henne sen eftersom hon alltid är lika pigg med kameran :-). Här är jag och Maja. Hon har aldrig varit med bloggen innan. Men jag har pratat om henne ett antal gånger. Bland annat när jag är på friskis och träna ;-).

Jag har hört att det ska bli fint väder nästa vecka! Roligt!!

Kramar Diiiig!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Såklart att du får bilder av mig!:) Den bilden tog jag<3 Den blev mycket fin(= Det var så himla roligt i morogn!!<3 Med mycket skratt och allt roligt!:) Pussss♥♥

2009-06-20 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0