snow

Pizza och badminton

Vi åt pizza här ikväll. Jag testade en ny sort. Goddag heter den och där är fetaost, parma skinka, soltorkade tomater och ruccola på, riktigt god. Sen spelade jag och Adam badminton ett bra tag. Det var länge sen sist. Det känns verkligen som sommarlov och jag är så glad att jag kan koppla bort skolan (jag hade svårt för att göra det förra året).

Nu sitter jag här i mitt snobbennattlinne, nyduschat hår och är så törsigt att jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag dricker och dricker men det går bara rakt igenom min kropp känns det. Är jag ihålig eller? 

Hoppas du har det skönt!

Känn kramen!!





Kommentarer
Postat av: Flun

Jag har också spelat badminto, hela dagen typ! =) Skit roligt! Längtar skiiiiit möö till stockholm. Puss och godnatt, nu ska jag sova! =)

2009-06-25 @ 01:02:40
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0