snow

Solig måndag



Hej igen! Jag känner mig aktiv nu så här på morgonen. Eller ska man kalla det förmiddag?

Jag tänkte på en sak. Nu när jag är inne i sommarlovstiden så tänker jag att alla sover till minst nio varje morgon (om jag inte tänker så lång vill säga). Så när vi körde igenom stan imorse så blev jag förvånad... för det kändes som hela stan var vaken. Det var mycket folk i rörelse. Tekniska-kontoret-killarna finade till grusgångar, många var på väga till jobbet och en röglespelare var ute och gick med hunden.

Jag har precis ätit min andra frukost för idag bestående av jordgubbar, låglaktos fil och flingor. Jag åt mest med ögonen... Klockan ett ska jag inta stranden med några vänner :-). Bilder utlovas ploppa upp här lite senare. Hoppas det är sol hos dig.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0