snow

Solig tisdag

Hej!

Ebba jag förstår precis vad du menar :-). Nu är jag hemma igen efter en skoldag med den sista diskussionen föralltid. Känns lite konstigt. Eller, det är ganska mycket som jag tycker är konstigt nu för tiden. Jag märker det när jag ska förklara hur jag känner inför mycket. Så bli ofta svaret att det känns konstigt. Men det gör nog bara det nu när allt känns så konstigt. Jag kan inte fatta att det snart är lov. Vet inte vad som är så svårbegripligt. Men men.

Jag ska strax ut med Cindy för en runda. Är inte ett dugg sugen på det idag. Men jag gör det för hennes skull :-). Kanske lite för min egna också eftersom det faktiskt är skönt att röra på sig!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Kusin!!!:):)

Vad bra att du fatta vad jag menade!!:)♥♥☻

2009-06-02 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0