snow

Surpuppa

Jag är inte alls sugen på att blogga idag. Jag har varit en runda hos Lina. Jag fick inte testa den där epilatorn, för jag hade smörjt mina ben och huden fick inte vara fettig ;-). Men det gjorde inget. För både Malin, Lina och Maja tyckte att det gjorde skitont. Så jag gillar min ursäkt.

Sen är det den här jäkla söndagen. Jag förstår mig inte på den här veckodagen. När jag blir president så ska jag ta bort den :-). Obamas efterträdare, det hade varit något!

Det var inte heller Robin Söderlings dag idag. Han förlorade. Det kom en kille inspringade på planen. Han drog ett rött skynke över Federer. Sen hoppade han över tennisnätet och skulle på Söderling men vaktera tog han i armarna och benen och lyfte ut han från planen. Haha. Det var det roligaste med hela matchen :-).

Men vi ses imorgon istället. Då är det måndag och den dagen är sååå mycket bättre. Det finns nog många som tycker jag är konstig när jag säger så. Men då får jag vara det :-).


Kommentarer
Postat av: Ludvig

shit vad glad du e ;p

2009-06-07 @ 20:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0