snow

Trött eller heter det död?

Hej!

Jag har ont i huvudet, blåsor under fötterna och trött i benen eller i hela kroppen. Detta var tufft. När man står där och arbetar, paketerar glass, gör så att glasspinnar kommer i rätt fack eller lägger glassen i fryser så hinner man tänka så mycket. Känns som att jag har gått igenom hela mitt liv.

Jag jobbade i åtta timmar idag. Det är en vanlig dag för en heltidsarbetare. Jag måste plugga på gymnasiet, det är något som är säkert. Men jag är väldigt tacksam över att jag har fått jobb.

Jag har lärt mig en hel del idag. Bland annat hur man arbetar på en glassfabrik och kan snart 80:ians multiplikationstabell ;-). Jag vill också hedra alla som arbetar i fabriker för jag hade inte pallat länge.

Hoppas du har varit ute och njutit av denna värmebölja som råder här. När jag kom utanför fabriker så slog värmen emot mig, ojjj vad varmt det är!

Nu ska jag njuta av att jag är ledig för några timmar och snart blir det grillad lax här, det ska bli gott :-).

En positivare Annie eller rättare sagt en piggare Annie återkommer förhoppningsvis imorgon kväll.

Många kramar från mig :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0