snow

"Sista gången jag såg Annie"



Det gungar fortfarande. Det känns som att jag sitter i kanoten...

Det känns som den här datan också kommer utsättas för massa "skit"... Alltså mina bilder ;-). Den fylls på bara mer och mer. Men jag gillar det. Jag känner mig mer hemma med den när där är mina bilder på den. Detta ska jag inte berätta för Pappa :-). Men han ska bara vänta och se hur många bilder jag kommer ta i Stockholm :-).



Jag har hittat en Gyllene tider låt med Annie som titel, eller ja... "Sista gången jag såg Annie" heter den om man ska vara lite noga ;-).  Lyssna på den. Inte särskilt bra men att den heter något i form med Annie väger upp hela låten, hehe! :-).

Nu ska jag kolla på sommartv. Det är en synonym med dåligt tv...

Kram, vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0