snow

Tack för igår

Det var en härlig kväll igår. Det känns som det var ganska länge sedan det var en sådan stämning. Du vet när alla är på gott humör. Åå, vad roligt :-). Vi åt gott och mycket. Eller jag ska ju bara tala för mig själv. Jag åt gott och mycket. Så mycket att det väldigt nära att jag spydde. Vi var ute och gick och satte oss på höbalar. Jag kommer inte ihåg det andra namnet för dem? Usch, där hördes jag som en riktig stadsbo. Men jag ska knepa på det. Tack för igår! Det var verkligen roligt!

Men nu har en ny dag kommit. Jag ska om någon timme till Lina. Innan dess borde jag städa mitt rum. Så att det blir gjort! Men jag tar sällskap av Spotify! Då blir det så mycket roligare! Jag fattar inte men snart är det sommarlov. Ååå!! :-).




Kommentarer
Postat av: jag som är en bonne kan säga att:

de heter egentligen: ensilagebollar.. eller, bollar..?

2009-06-08 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0