snow

Niornas dag

Hej!

Sitter här. Trött i benen. Har gått långt idag. Första kullen nior på vår skolan fick en heldag på Liseberg. Andra gången blev det bowling och pizza. Tredje gången minigolf och fjärde gången en dag på idrottsplatsen. Ja, lite orättvist tycker jag allt att det är. Men jag ska inte deppa.

Man fick klä ut sig, om man ville. Jag gillar sådana här tillfällen så jag tvekade inte på att klä ut mig. Men vad? Vi diskuterade fram och tillbaka vad vi skulle vara. Eftersom hönsgården gärna ville vara något tillsammans. Ett kändispar som var med i en dokumentär film tänkte vi först. Så fick där vara en livvakt, en filmman, en kameraman, en som håller mikrofonen och en som intervjuar. Men vi sket i den idén och körde på något helt annat.

Tror det är ganska uppenbart vad jag ska vara :-).


En smurf såklart! 

Vi hade blå tights, blå tröja, vita shorts, vita mössor och insmetade i en härligt äcklig blå färg i ansiktet, på halsen och på armarna.  



Jag är så trött på smurfmusik nu. Vi har gått med en cdspelare hela dagen och lyssnat på detta. Men stämning blev mycket smurfigare med musik. Så det var tur vi hade det.

Vi fick även hederspris som bäst utklädda. Det var lite fett ;-).




Maja blev stucken av ett bi. Aj, aj aj!



Så där. Det var min dag det :-).

Ha det så fint.

Imorgon är en annan dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: on säger bara så för hon bryr sig egentligen...

fina bilder...

2009-06-08 @ 20:08:54
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj... namnet där uppe skulle vara: "Hon som inte var med på bilderna, men hon bryr sig inte, men hon säger bara så för hon bryr sig egentligen..." ;-)

2009-06-08 @ 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0