snow

En dag på ån

Hej!

Nu är jag hemma efter en dag på ån med Malin och Lina. Till en börjar var det så jävla läskigt att jag höll på att få panik. Men efter en stund så artade det sig :-). Som tur var... För det var inga vackra ord vi gav varandra..! Men nu efteråt kan jag bara skratta åt det. På vägen tillbaka hade vi medström så vi kunde nästan bara glida med. Det var sååå skönt!








Jag/vi har tagit massa bilder på "fel" håll och just nu vill inte datorn lyssna på mig. Så tyvärr blir det inte bättre än så här idag ;-).

Nu har jag precis ätit här hemma. Lax och potatis :-). Jag har gått och suktat efter lax skitlänge nu... Hur kan man göra det?! Fisk lixom, det är ju den värsta förolämpningen man kan få..! Skämt och sido! Nu ska jag se vad som här hänt i bloggvärlden idag! Hoppas du också har slippt (säger man slippt?) söndagsångesten :-). 

Kram till Dig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Em, jag hade faktiskt ingen söndagsångest!!! =D

2009-06-15 @ 12:31:48
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Lina

nej sluppit

2009-06-16 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0