snow

En tankeomställare

Hej!

Jag har känt mig lite tyst idag här på bloggen. Det har kanske inte märkts. När Pappa kom hem från jobbet så berättade han att Farfar hade blivit sjuk och åkt in till sjukhuset. Nu i eftermiddag har jag varit och hälsat på honom och han mår ganska bra igen :-).

När sånt här händer så tycker man att man gnäller över sådant som egentligen inte är något att gnälla över. Till exempel att man inte tåler glass, att vädret är dåligt, att ett halsband har gått sönder och att man inte vet vad man ska göra. Och självklart talar jag om mig själv. Men jag tror att det finns många som känner igen sig. Jag kan gå och deppa en hel dag över att vädret är ruttet. Det bara öser ner och jag kan ha svårt att vara tacksam för saker. 

Men att man är deppig eller mår dåligt måste man få göra. Man är ju inte mer än en människa.

Nu ska jag se till att göra den här kvällen lite roligare än vad dagen har varit. Det är fint väder nu. Jag ska göra mig klar, ta med något och fika på och kameran såklart :-). Hoppas du har det bra och att du också är tacksam över vad du har för det ska jag bli bättre på!

En varm kram till Dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0