snow

Ny rubrik

Hej!
 
Blogg.se har krånglat ett antal gånger idag så jag får ursäkta för det. Även om det inte var mitt fel...  

Jag börjar med gårdagen då jag var på stranden och jag låter bilderna tala för sig!











Det var den vackra kvällen. Idag är det så himla fint väder att jag nästan trillar av stolen. Eller nej, det är omöjligt att göra det eftersom jag sitter på min säng ;-).

Idag har jag varit med Ebba hela dagen. Vi började med en runda på stan. Jag betalade av min skuld på Biblioteket också lämnade jag in mitt halsband på lagning som jag sedan fick tillbaka efter en minut :-).


Den här var sååå god!

Efter stan satte vi oss i parken och njöt av det fina vädret.




Sen är här en jätterolig lek vems-hår-är-detta-leken heter den. Du får kolla hur mycket som helst men inte på våra jackor ;-).


Sen åkte vi hem till Ebba och solade på hennes varma altan. Vi tittade även på "I taket lyser stjärnorna"! Nu är jag hungrig och då är det väl tur att man har hört "Nu är det mat", "kommer du Annie?" några gånger :-).

Hoppas du har det fint, nu ska jag äta!!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin!

Gud vad tur att det gick sen och lägga in bilder!:) Men du Annie man ser ju vilken jacka som är sin egen! Hhaha Men dom får iallafall gissa!;) Om ni vill undra så gissade jag faktiskt fel när annie visade bild!;) Och sen ska jag bra säga Tack för en jätte trevlig dag!:) et var hur mysigt som helst!=) Sen när du åkte hem så badade jag i Poolen!!:D Puss vi ses på Midsommarafton!♥

2009-06-17 @ 19:11:08
Postat av: Annie

Tack själv Ebba!



Men det var ju därför som ingen får kolla på våra jackor eftersom de avslöjar allt ;) !!



Vi ses snart ja, igen :-) !!

2009-06-17 @ 22:28:38
Postat av: Lina

det där kände jag igen. Thai kyckling mmmmmm... för gott

2009-06-18 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0