snow

"Vatten vatten bara vanligt vatten"

Idag när jag var på toa i skolan så skulle jag tvätta mina händer. När jag precis ska tvåla in mina händer så sätter jag igång kranen. Men då kommer det inget vatten. Haha. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag försökte få bort så mycket tvål som möjligt med ett papper och sen gå ut och säga till en lärare. Det är verkligen så att allt det man har saknar man inte förän det är borta.



Nu har jag varit ute med Cindy. Jag vet inte men jag kan inte riktigt få ro. Jag har en sak kvar i skolan, ett tal på engelska. Jag hade tänkt göra det på torsdag och det känns som att jag inte kan slappna av innan det är klart. Lite jobbigt. Men jag ser det som ett i-landsproblem.

Hejdå :-)


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaha, nej varför i all världen skulle man sakna något man redan har? det skulle ju bli värsta motsägelsen:P går typ inte ju.

2009-06-04 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0