snow

23 timmars födelsedag

Hej!

Nu har jag lagt in min presenter i gadroben. Ja, det var kläder för hela slanten :-). Fast av släkten fick jag pengar, blommor, kort, en sten (:-)), mascara och böcker också! Så bara kläder blev det inte :-)

Jag har inget planerat idag. förutom att fylla år! Kanske kolla på någon film, kankse ut och jogga en runda och kanske göra vid naglarna. Men söndagar brukar bestå av många kansken och det gör även en dag som denna!

Släktkalaset var bra igår. Det var ganska lugnt eftersom "stor-och-lillkusinerna" var ute på annat. Men helt plötsligt så säger min mobror att han och hans tjej har gift sig idag! Blir man chockad eller bli man chockad? :-) Det var i varje fall en väldigt rolig nyhet ! !

Nu ska jag sitta här och dricka lite mer läsk som jag unnar mig idag! Sen får jag se vad som sker!

Grattis till mig och alla andra som fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0