snow

29:e mars 2009

Någon fyller år idag, vem kan det va? Någon fyller år idag, vem kan det va?

God morgon!

Ja, vem fyller år idag? Jag har för mig att Mattias i EMD gör det :-)

Jag vaknade i morse vid åtta av en mardröm. Jag drömde att jag och Ebba hoppade av tåget i antingen Malmö eller Stockholm. Vi förstod inte vart vi skulle gå eftersom alla skyltar var på tyska. Efter en stund såg vi en hiss som vi skulle gå in i. Men den var upptagen så vi fick vänta en stund. Under tiden vi väntade så kom två killar i min ålder (16!!!) och skulle också åka med. När vi kom in  i hissen så började den ena killen att ta på mig. Den andre började att trampa Ebba på fötterna och hon skrek av smärta. Sen började en av killarna att spruta pepparsprej i mina ögon så att jag inte kunde se nånting. Jag började trycka på alla knappar som var i räckhål. Sen vaknade jag. Jag låg och tänkte på detta en stund innan jag kom på att jag fyller år idag :-)

Jag har fått jättefina kläder. Som jag inte hade nån aning om att jag skulle få ;-). Hehe!

Nu ska jag kolla på Robinson!

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Annie !!! :D

2009-03-29 @ 14:56:49
Postat av: Maja

den förra kommentaren var från mig(Maja), men namnet kom inte med då....

2009-03-29 @ 14:58:04
Postat av: Kusin vitamin

Grattis igen annie! Vilken madröm!!!!

2009-03-31 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0