snow

Avskedsbrev

Läste du rubriken? Om inte, så gör det. Jag ska inte skriva något brev här, nejdå. Men jag har tänkt lite på det. att skriva ett brev förhand. Tänk, OM jag skulle dö plötsligt och inte hinna säga hejdå. Fy vad hemskt om jag inte hade skrivit ett avskedsbrev innan. Jag måste ta och göra det. Hörs kanske lite konstigt. Eftersom jag varken är sjuk eller gammal. Men så ska man aldrig säga. Peppar, peppar ta i trä. Man ska inte leka med döden, för den är ingen att leka med. 

Om jag är död när du läser detta. Så vill jag bara att du ska veta att jag tror inte att jag lider nu. Om någon lider så är det dem som kände mig. För jag tror jag har det bra :-) 

Jag ska skriva ett mycket fint och välskrivet brev som jag lägger i min dagbok. Om jag skulle dö, så kan du väl be min mamma att läsa och bevara det? :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

sjukt, du tar upp döden igen idag.

2009-03-14 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0