snow

Bitte eller Annie? Annie eller Bitte?

Mina kompisar har börjat kalla mig för Bitte. Inget ont om Bitte men jag vill inte bli kallad för det. Jag sa en gång på tyskan "Bitte, bitte, bitte bitte". Efter det så hör jag mig bli tilltalad så lite då och då. Annie är mitt namn, inte Bitte.


Jag förstår inte mig själv. Jag tjatar här dag in och dag ut om hur vacker väder det är. Men ändå så spenderar jag min tid framför den här goa vännen. Usch, det är jag inte särskilt stolt över. Jag borde gå ut snart..! Det ska jag göra också. Jag hade tänkt lägga över lite bilder som jag tagit idag. Men det går det inte att göra via den här datorn. Så jag lägger in dem senare i helgen. Det är mycket roligare att se bilder som är nytagna än sånna som borde vara på muséum vid det här laget.

Heej :-)

Kommentarer
Postat av: Jahaa..Malin

jaha.. så mina bilder ska till museumet tycker du?

2009-03-21 @ 10:50:58
Postat av: Lina

men du passar ju så bra i att heta Bitte.. Bitte :)

2009-03-21 @ 23:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0