snow

Cindy


Cindy får en puss av mig idag


Det som kan vara lite jobbigt ibland när man är ute och går med Cindy är att alla (många) hundägare vill hälsa. Visst, det tycker jag också att man ska göra ibland. Trevligt att männsikor stannar och frågar hur gammal Cindy är och att hundarna får hälsa på varandra. Men ibland (mycket ibland) så känner jag bara för att skrika:
- LÅT MIG VARA I FRED!
Men det har aldrig gått så långt så att jag gjort det. Nej, någon måtta får det va! :-)

Men när de frågar hur gammal Cindy är så slår det mig att jag tvekar alltid på den frågan..! Men jag har kommit fram till att hon är två och ett halvt år. Undra om det kommer vara samma sak om man får barn. Att man inte vet hur många månaders ens bebis är :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha skulle ju vatt hemskt, men jag tror inte det precis hehe, det gör nog ändå FÖR ont för att man ska glömma det i första taget;P

2009-03-08 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0