snow

Energi till tusen

God kväll kära du!

Jag har varit så trött hela helgen. Känner inte att jag tagit igen mig efter nationella provet. Tänk så mycket energi nervositet kan ta ifrån en. Att ha laddat upp för en sak mentalt i många herrans veckor får konsekvenser! Det är först nu som jag känner mig pigg. Eller nej egentligen så är jag är skittrött men det känns som att jag har enegi till tusen. Jag har känt mig lite tråkig i helgen. Missar det ena efter det andra bara för att jag är så trött... Men jag ska strax gå och lägga mig för att vara ordentligt utvilad imorgon :-)

Måndag imorgon. Känns hur skönt som helst. Så härligt det var att skriva att det känns bra med måndag! Men jag har sagt det för: måndagar är bättre än söndagar. För söndagen är en dag då man bara ska gå och vänta på att det ska bli måndag. Så känner iallafall jag. Så, måndag imorgon. Jag har inga nationella prov under nästa vecka och bara det ler får mig att le :-) Sova var det jag skulle göra härnäst !

Sov så gott, härliga sockertopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0