snow

Glad, gladare, gladast

Hejsan hoppsan!

I nästan hela februari så var jag inne i någon form av en depp-period! Jag kunde inte riktigt se ljuset..! Men det känns som att det där har vänt nu och det är så otroligt skönt :-) Kan också vara för att det är torsdags eftermiddag ...
Men, kul att vara på bra humör iallafall! Jag kom hem för en stund sedan. Hade idrott sista lektionen, så nu har jag duschat och ätit. Solen smeker min vänstra kind och pollen-skiten har jag inte märkt av idag. Jag fick någon ny tablett i morse som har hjälpt! Då kankse jag slipper ta ögondroppar i vår :-)

Jag tänkte försöka lägga över lite bilder från mobilen sen.. bara för att se om jag kan och så att det funkar. Nu när det är en Sony Ericsson mobil så gör man inte på samma sätt som man gjorde med Samsung. Men om jag lyckas som kan du vara beredd på några nya bilder lite senare i eftermiddag :-)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0