snow

God morgon

God morgon!

Jag sitter här med datorn i mitt knä och nyser. Jag har tagit en allergitablett men den verkar inte värka så bra idag... Det är väl bara till att vänta en stund och hålla ut :-) Det kliar i alla fall inte i ögonen längre!

Igår kväll var jag hos Ebba. Jag vet inte om det var för att jag var trött eller bara för att vi hade ovanligt roligt men jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Visst är det roligt när man bara är glad, fast man vet inte riktigt varför :-) _Idag ska jag dansa och försöka plugga. Imorgon är jag ledig :-) så jag har låånghelg! Jag och Mamma ska åka till Malmö! Som en present så ska vi åka dit :-)

Vi hörs sen. Ska försöka lägga över lite bilder ! Fast först ska jag dansa! 

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Haaaj!=) Ojj vad roligt vi hade asså igår! Jag har någ inte haft så roligt på flera år nästan;) Vi får någ göra om der snart igen!! Hahahhahahahahahhahaha!!!!!!!!!!! Puss,pusss

2009-03-22 @ 09:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0