snow

God morgon söndag

God morgon, god morgon!

Idag är det söndag. Dans står på schemat vid halv elva. Vet inte än om jag ska dit. Vår vanliga danstränare är på något genrep inför några föreställningar och kommer inte vissa söndagar. Då har hon satt in en vikarie. En jätteduktig tjej! MEN vi går aldrig vidare på dansen när hon är där och vi brukar inte heller dansa vår vanliga dans. Därför känns det lite onödigt att gå dit när jag har så mycket engelska att plugga här hemma. Och om jag nu vill träna idag så känner jag faktiskt för att ut och springa..! Men jag får se hur jag gör. En träning är ju alltid en träning. Oasvett man dansar till Michael Jackson låtar eller inte...!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Heeej Annie. Du vi dansade dansen och dom vissade också om vi inte kunde något så du vet det =) Ha det bra så ses vi på... torsdag

2009-03-08 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0