snow

Hej fredag

Hejsan!

Nu är det helg! Så underbart skönt :-) Jag ska hinna med att:
* Baka två kladdiga kladdkakor
* Titta på Let´s dance
* Se matchen mellan Rögle och Södertälje (på tv)
* Ha släktkalas
* FYLLA 16 ÅR!

Det känns som att detta kommer bli en bra helg :-)

Igår kollade jag på Josef-Fritzl-dokumentären på 4:an! Fy fan vilken gubbe! Hur kan man våldta sin egna dotter? och spärra in henne i ett så kallat skyddsrum i 24 år? Jag blir skrämd och arg samtidigt!

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vädret har vänt lika många gånger som jag har blinkat idag, känns det som. Märkligt. Jag har tänkt på en sak. Nu när vi är i mitt emellan två årstider så klär sig folk väldigt olika. Den ena har vinterjacka och den andra går i shorts. I år har jag inte märkt det ännu men förra året så tänkte jag på det :-) Jag tror att det kommer märkas mer i april/maj.

Nu har precis Maja varit här. Jag laddat hennes mobil tills ikväll eftersom hon ska på Rögle. Så hon var här nyss och hämtade den :-)

Just nu går det inte att nå några kort på datorn eftersom den där lilla burken brevid inte fungerar.. (Jag kommer inte på vad den heter). Där av anledningen till att det inte kommer några bilder idag!

Trevlig helg! Jag måste bara gissa vem som vinner ikväll på Let´s dance och i hockeyn :-). Jag hoppas och tror att Laila vinner. Även om det hade varit fett coolt om Sveriges starkaste man tar hem hela skiten så hejar jag ändå på Laila. Det är ju trots allt en danstävling..och hon dansar lätt bäst!

Hockeyn då. Det man hoppas på måste man också tro på! Därför tror jag att Rögle vinner och att det kommer bli en spännande och bra match :-) HEJA Rögle!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0