snow

HELG! (aldrig att jag kan få till en rolig rubrik)

FREDAG!

Jag är så lättad över att det är fredag, känns så härligt ! :-) Idag har jag blivit klar med ett so-arbete plus att jag har lurat Malin.. Fast det vet hon ju såklart inte om ännu men tyvärr så läser hon det säkert här! Hihi :-)

Jag har mäkt att jag tar väldigt lite bilder just nu.. med min kamera! På maj/juni/juli/augusti så finns det hur många mappar som helst men när löven faller så läggs kameran undan! Hahaha, kanske inte riktigt men nästan!

Ikväll är det Let´s dance på TV! Jag hoppas att Elisabeth åker ut. Alla de andra paren kan faktiskt dansa riktigt bra nu..!
Det är ok att alla underhållande människor är med ganska länge eftersom det är ett underhållningsprogram men inte FÖR länge! Hur kul att det varit om Peppe Eng hade tagit hem hela skiten?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-06 @ 22:28:26
Postat av: MALIN VEM ANNARS!?!?!?

VAD HAR DU LURAT MIG MED"?

2009-03-06 @ 22:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0