snow

Hemma

Hemma igen! Nu har jag varit i affärer och Ikea. Jag fyller snart år så jag pekade ut vad jag önskar mig :-)
På Ikea åt jag en korv. Ja, du hörde rätt. Jag, Annie åt en korv. Sen Anna Skipper sa något äckligt om korvar för några år sedan så har jag haft så himla svårt att äta just korv. Men jag åt det idag utan att säga något :-)

Jag gillar känslan av att man vet att något bra går på TV:en på kvällen. Nu i många veckor har tvprogrammen på söndagskvällarna varit kassa! MEN ikväll klockan halv nio (tror jag) börjar Parlamentet igen!

Igår kväll på trean gick "A Cinderella Story". Det var ganska länge sen jag såg den sist..och jag hade glömt bort att den var så gullig!

Pappa har köpt en kabel och en sån där videokassett som man stoppar in småband i (kommer inte på vad den heter) så att vi ska kunna se på filmer som vi spelat in när vi var små! Fyy, vad roligt :-) Jag har inte sett de filmerna sen... många år tillbaka eftersom vår sån kassett inte har fungerat på länge.

Hejdåå! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0