snow

Hockeyspelare tar en fika

Idag när jag cyklade hem från skolan så kände jag verkligen för att hitta på något! Kanske en filmkväll med några vänner, gå en runda på stan med dem eller gå och ta en fika..! Jag trodde för en sekund att detta kanske skulle slå in för när jag, Lina och Philip cyklar där på gatan så säger Lina att det ringer! Hon tar upp mobilen och säger att det är Maja! Jag hoppas att Maja ska fråga i fall vi ska hitta på något. Men ack :-/ Hon ska berätta att hon har sett en hockeyspelare på Espresso House eller som jag trodde att det hette, EXpresso House, men det bjuder jag på) Jag gillar verkligen Maja! Hon är en härlig människa!

Men jag fick ändå min vilja igenom! Jag ska träffa kusinen ikväll :-)

Kommentarer
Postat av: Maja

tack Annie, det är du också ;)<3

2009-03-06 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0