snow

I'm sick

Hejsan!

Jag har varit i skolan idag. Men har inte mått så bra. Känner mig förkyld, näsan rinner, känns som att jag har en ballong över huvudet och ont i halsen. Imorgon är det NP och jag ser inte fram emot det!

Jag orkar inte skriva så mycket idag. Jag skulle egentligen på en föreställning ikväll men det blir inte av tyvärr :-( Jag hade velat men måste vara frisk  imorgon och då är det bäst att hoppa över.

Hoppas att någon där ovan ger mig kraft :-)

Vi hörs när jag är lite roligare att lyssna på.

Kommentarer
Postat av: Emma Åkesson :)

.. Det hoppas jag med att han gör,han där uppe!:D :P

2009-03-12 @ 22:44:22
Postat av: Lina

men det gjorde han inte, synd..

2009-03-13 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0