snow

Jag ska laga din mat

"Jag ska laga din mat. Pannkakor med sylt på lägger jag sexigt fram på ditt fat. Idag är din dag, du är min prinsessa och älskling jag hoppas att du blir glad". En låt som jag fått lära mig. Ganska irriterande för när den väl sätter sig på huvudet så stannar den kvar!

Mina föräldrar prickar ofta in samma mat som vi hade i skolan. Idag är ett bra exempel. I skolan hade vi köttfärssås och spagetti till lunch. Här hemma ska vi äta köttfärssås med soltorkade tomater och svamp och spagetti såklart. De brukar inte bli så glada när jag berättar att jag ätit den maten redan en gång idag :-) Så ikväll ska jag inte säga något, ifall de inte frågar såklart. Nu vill de att jag lyfter bort datorn och dukar. Så jag får göra det!

Hejdå, liten flicka (Maja säger så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0