snow

Jag tror att Lina uppskattar mitt bloggande :-)

Hej!

Lina skrev nyss på msn: Hoppas du inte bloggar för mkt i helgen för att jag har inte läst...
Vad ska jag svara där?

Ikväll har jag ägnat min tid till att kolla på Wipeout.. Om det nu stavas så. Var väl inte det bästa jag sett men visst, de bjuder på sig själva! Handlar om att man ska springa en hinderbana som är bland de värsta jag sett på så kort tid som möjligt. Jag hade aldrig vågat att anta den där utmaningen. Eller jo, vissa dagar kan jag få ryck och jag gör allt som infaller. De som känner mig har kanske märkt det! Men jag vet inte om det där Wipeout kommer hålla. Kan bli ganska tråkigt att kolla samma bana vecka in  och vecka ut. Undra hur många program som ska sändas!? Aja, det där var kanske första och sista gången jag kollar på det!

Så, nu är helgen slut. Glassen är uppäten och sminket är som bortblåst. Fast jag har inte burit smink på hela helgen..! Men det hördes bra att säga så. Vi ses vecka 11 :-)

Fick nyss ett meddelande av Lina att hon ska läsa allt..! Duktig du är :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack :)

2009-03-10 @ 17:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0