snow

Lördags morgon

God morgon!

Igår kväll var jag hos Ebba. Vi kollade på Let´s dance och till vår förvåning så åkte Niclas ut! Hallå Sverige?! Det var faktiskt Elisabets tur! Sen kollade vi på film! Eller, vi kollade på High School Musical 3 och sov! På fredags kvällarna ärjag alltid så trött..! Tur att Ebba kände likadant, hehe. Jag gillar dem filmerna. Men stör mig på att alla ska vara så överdrivet glada hela tiden! Hela filmen är ju så här: :-D :-DD :-DDD

Idag har jag absolut ingenting planerat. Det blir Melodifestivalen ikväll, men annars ingenting. Kanske att jag ska ge mig på att städa mitt rum och kanske kankse en liten joggingtur..! Men dem där kanskena hänger med idag!

Ha en underbar lördag! KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0