snow

Malmö är näst

Hejsan du där ute!

Klockan är strax sju och jag sitter här med nyduschat hår och låte magont. The Vocie går på TV:en och jag börjar känna en nervositets känsla smyga sig fram :-). Det är ganska fint väder idag, lite monligt tyvärr men helt ok! Tåget går kvart i nio och jag tror att mamma och jag åker hem runt tre! Jag längar mest efter att få komma till "Zara" butiken. Den finns bara i de stora städerna i Sverige. "Zara" är spanskt och det var när jag var i Spanien för några år sedan som jag besökte butiken för första gången :-). De vill vara billiga till sitt eget folk så därför är kläderna dyrare i Sverige än i Spanien.

Vi får väl se ! Den ska ligga på Söndergatan 18 i Malmö, i någon galleria! Hoppas vi hittar, eftersom vårt lokalsinne inte är det bästa :-) Vi hörs sen

Malmö, here we come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0