snow

Oj, oj! Mycket oj!

Hejsan!

Nu har jag kollat på Andra chansen och jag tyckte (som jag sa innan) att Sarah skulle gått vidare..och det gjorde hon! SKIT BRA! Sen skulle ju också Star Pilots ha gjort det. Jag vet att den låten är så lik två andra låtar men oj vad bra den är, oj oj oj vad bra! Nu gick i alla fall Caroline vidare min sin tänkvärda låt "Snälla, snälla"! Oj, vad tänkvärd! Den borde många lyssna på. Visst, jag kan tycka att det är ingen låt som ska vara med i Melodifestivalen men texten är otroligt bra! Jag ska aldrig vara otrogen! :-) Det är bland det fräckaste man kan vara!

Så jag säger snälla, snälla, snällaaaa jag ber dig att aldrig vara otrogen!

Ha en fortsatt trevlig kväll :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag tycker inte star pilots var bra och jag tyckte inte att hennes text var bra. Så var det sagt! Skönt att man får ha olika åsikter i i livet!! Wiihi! ;)

2009-03-08 @ 20:56:27
Postat av: Lina

jag håller med den ovan, eller under, vet inte i vilket ordning kommentarerna kommer. anyway, nu glömde jag vad jag skulle säga egentligen.puss.

2009-03-08 @ 21:39:44
Postat av: Lina

nu kom jag på det. haha det kan misstolkas lite med att det är det fräckaste man kan göra, fräckt kan ju också betyda typ coolt.

2009-03-08 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0