snow

Orkarinteorkarinte

Orkar inte, det är de rätta orden. Jag orkar inte rymma upp på mitt rum. Jag har inte ens bäddat sängen idag... Jag orkar inte heller plugga. Bara jag tänker på engelska så.. oj, svårt att tänka allt på engelska när jag skriver ner det på svenska. Nej, men jag orkar inte plugga heller. Får väl skjuta upp problemet till imorgon.

Vad är det dem säger i "Andra avenyn"? Oroa dig inte för idag, det kommer nya problem imorgon.. Eller hur var det nu?! Jag kollade iallafall på ett avsnitt förra veckan. Inte för att jag förstår hur allt ligger till men man fastnar lätt i sådana serier. Jag fick höra så mycket rykten förra året hur bra den här "Andra avenyn" var... Så jag såg cirka 100 avsnitt på svt:s hemsida men sen så hade de inte tillstånd till att ha kvar avsnitten så jag har typ missat några hundra..
Men de hundra jag såg var riktigt bra :-) Jag har inte sett sedan Angelica blev skjuten på sitt bröllop och som jag förstått så var det ju ett tag sedan hon dog..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0