snow

Penker vs Mylenjemi (som jag inte kan stava till) ;-)

Att jag alltid har ont i huvudet. Beror kanske på att jag sitter för mycket framför denna lysande skärm. Jag gick ut en stund innan, med Cindy. Vilket skönt väder det är idag. Våren är på väg kära läsare :-) Eller det är ju inte så ovanligt att jag skriver det. Men den är ju faktiskt det. Vi har ju kommit in i mitten av mars, självklart måste våren då vara på väg!

Jag ska kolla upp vilken tid Rögle spelar idag. Kanske, om jag har tur så går matchen på tv. Fy vad roligt det skulle vara. Penker och Mylenjemi (?) ska kanske mötas idag. Två målvakter som spelat i samma lag och varit bra vänner ska helt plötsligt möta varandra :-) Hoppas Penker gör bar ifrån sig och att Mylenjemi gör en äkta Malin :-)

Kram

Malin, jag älskar dig, fast att du är lite klantig ibland!

Jag vet att man inte ska kasta sten i glashus. Jag tänker på: om man tappar sin mobil och inte hittar den igen, då är man klantig om någon! Man förknippar inte mig med klantig än så länge... fast det är kanske bara för mig att vänta och se :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

det va inte penker som stod... hur som hellst, hur fan kan du säga så om myllyniemi?? han e ju helt oskyldig, han ville stanna kvar i rögle o förresten e han jätteduktig.

2009-03-15 @ 21:00:30
Postat av: Maja

Myllyniemi är bäst och Penker suger.... !

2009-03-16 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0