snow

Robinson

Hejsan!

Dansen gick bra idag. Men nu sitter jag här och har huvudvärk. Jag har nyss kollat på "Robinson" och jag har bestämt mig för att följa heeela programmet. Det verkar vara tuffare än någonsin. Det var ju inget paradis de kom till, som de andra åren. Även om det har varit tufft innan så tror jag att TV4 har lyckats få det ännu värre. Vi får väl se hur många som överlever den där resan. Jag hade aldrig ställt upp att vara med. Jag hade inte stått ut :-)

Jag lägger inte in bilder idag. Då måste jag satta igång den andra datorn, lägga över bilder till datan och sedan till bloggen. Nej, det får jag fixa med en annan dag. Jag tror jag ska förflytta mig från datorn till Se & Hör!

Vi hörs sen :-)

Ikväll sänds matchen Rögle - AIK på TV4 sport! Den ska inte jag missa. HEJA RÖGLE :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0