snow

Spottar på NP

Hej!

Det är onsdag kväll och du undrar säkert varför jag inte är på dans nu? Eller du hade kanske inte den kollen? ;-) Jag har rolig planer på gång de närmaste dagar men det nationella provet som är på fredag förstör allt känns det som. Ok, kanske inte den bästa inställningen men just nu känns det så.

Imorgon ska jag och pappa kolla på mobil till mig. Jag känner att jag behöver ha en ny och är lite velig vilken jag ska köpa ! Sen på kvällen ska jag och dansgruppen på en föreställning som vår dansledare medverkar i! På fredag är det nationellt prov och sen fyller någon år :-) och sen fyller någon till år och det ska firas!

Nu ska jag slå mig ner och kolla på det sista avsnittet av "Semestersvenskar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0